Kirkkoveneretki 22.-24.5.2026
- Arpi the Moderator

- May 2
- 1 min read
Updated: May 5

Suunnitelmissa on lähteä kirkkoveneellä viettämään viikonloppu vesillä.
Lähtö olisi Rymättylän Röölän rannasta pe n.klo 18:00 ja paluu olisi su Röölään viimeistään 16:00.
Yövytään saarissa joten tavanomaiset retkivarusteet syömisineen mukaan. Mahdollisuus on matkan varrella ehkä käydä kaupoillakin mikäli olosuhteet sen sallivat. Kierretään Rymättylän saari hieman mutkitellen ja kierrellen sekä kaarrellen.
Laitetaan WA ryhmä pystyyn pikimmiten ja alustavasti vuosikokouksessa ilmoittautuneet lisätään ryhmään. Lisää variksia mahtuu joten suoraan vaan rohkeasti viestiä Mahdille niin lisätään ryhmään.
Nähdään vesillä!



_edited_edited.png)








Comments